29.9.11

USHUAIA

Em sembla molt gracìós que ara mateix estigui més a prop de l'Antàrtida que de casa meva. Potser és una d'aquelles extranyes sensacions en les que un intenta imaginar on està i de quina envergadura estem parlant. Si més no, intento ubicar-me en un mapa. Aquesta experiència va a la llista de "ELs meus llocs inòspits". No és una llista molt àmplia, però molt valuosa per mi: Annapurna Base Camp, Kala Pattar (cara a cara amb l'Everest), Machu Picchu, llac Titicaca, Varanasi... i alguns indrets més...


Tot i que el trajecte fins aquí és del tot pesat crec, i un cop essent l'endemà, que ha valgut la pena veure com funcionen les diferents fronteres d'aquests dos països veïns. No em queixo pas, perquè em queda la tornada cap al Calafate per engegar direcció nord per la Ruta 40.


Avui he fet una primer tomb per aquest poble. Investigan que és el que es pot fer i quines possibilitats hi ha amb Mundi Travels. Des de l'oficina de Turisme m'han proporcionat ofertes interessants i a nivell d'adaptabilitat... m'han donat bastanta feina i llocs per anar a visitar, però com veureu en la foto, la meva improvisada oficina és molt agradble, amb bones vistes i... amb calefacció!


Ushuaia, la Fi del Món. Amb els Andes nevats com a teló fons. El mar al meu davant. Un lloc tranquil... Què més vull?


Petons


Peri
































3 comentarios:

  1. Ei viejo! Pareceis muy feliz.
    No basta con buscarla y desearla; hay que tener la fortuna de que aparezca. Parece que se os apareció la felicidad, justo alla, en el fin del mundo.
    Besote!
    Jóse M.

    ResponderEliminar
  2. Ei! T'has de sentir un privilegiat. Desde la meva òptica una persona que ha anat a tots aquests llocs és pràcticament un mite. Amb el que em costaria fer-ho a mi!
    I a més, saps quan val un despatx amb aquestes vistes?
    El que pagarien molts "pijos" per tenir-les!
    Gaudeix que ara estàs vivint de veritat!
    Una enorme abraçada!

    ResponderEliminar
  3. Hola reietó!
    Problemes d'internet a casa solucionats. M'encanta la foto del hostel amb l'ordinador, el mate el mar, els andes nevats... Un plaer fantàstic: brindo pels teus llocs inòspits, que en tinguis molts més! a cabaços!
    Una abraçada d'aquí fins a la fi del món!
    Pep Q.

    ResponderEliminar