13.9.11

CHAU BUENOS AIRES

Por la mañana fui a comprarme el boleto de bus sem-icama y con servicio incluido (o sea, las comidas) Me espera unas 18 horas de bus hasta Puerto Madryn. Aquí empieza ya en serio mi trabajo con Mundi Travels, que para eso hemos venido. Buenos Aires lo investigaré cuando vuelva antes de mi regreso a casa. Aunque ya tengo en la lista el Cementerio de la Recoleta, EL Caminito y el Mercadillo de St. Telmo como lugares accesibles casi al 100%

Próxima conexión... no lo sé

Peri

2 comentarios:

  1. Peri! Una abraçada desde les nostres vacances i bon viatge per l'interior de l'Argentina!

    ResponderEliminar
  2. Aquí bona nit, a Argentina deu ser cap al migdia, oi? Com ha anat les 18 horetes de bus? Què tal Puerto Madryn, ja has pogut donar-hi una ullada? Veig que a Buenos Aires ja has començat a treballar de valent: Recoleta, San Telomo, Caminito... tot accessible! Pinta molt bé: ànims, força i una abraçada forta!
    Pep Q.
    Esperem la narració del viatge amb bus, :)!

    ResponderEliminar