12.9.11

BUENOS AIRES: Recoleta





Doncs si, finalment només m'he arribat al Barri de Recoleta, on hi ha el famós "Cementerio de la Recoleta", conegut per ser enterrada allí l'Eva Perón. Pasejar per aquesta "Ciutat dels Morts" et posa els péls de punta. Pasejar entre impresionants estatues i sarcòfacs de marbre. Les criptes guarden les restes mortals de l'èlit de la ciutat, presidents, herois militars, polítics influents i gent rica i famosa. Encara ara s'hi enterra gent. Avui concretament tenen 3 oficis, em comentava la Patricia, una encantadora senyora que s'encarrega de la neteja dels lavabos. Em comentava la quantitat de diners que costa tenir un mausoleu allí. L'extructura del cementiri es la d'una ciutat, les esfreidores estatues i mausuleus creen carrerons. Aquest cementiri es de visita obligada.



Ara ja toca moure's. Feina per aquesta tarda? Comprar-me un termo i decidir la pròxima parada.



M'encanta el meu lema: "El meu pla de viatge, un viatge sense pla"





Petons


Peri

1 comentario:

  1. Hola Peri,
    felicitats pel teu pla de viatge.

    Aquí seguim amb el nostre gran viatge diari, quotidià... Caminant endavant.

    He llegit que malauradament s'ha accidentat un tren a Flores. Vaja, espero que sigui poca cosa.

    Una abraçada.

    Jordi C_

    ResponderEliminar