31.5.12

DELHI

Sembla que tot es posi al seu lloc. Amb nomes 3 hores i mitja de diferencia, costa adaptar-se al horari. Vaig arribar sense cap problema al nou i espectacular aeroport Indhira Gandhi de Delhi, mitja hora mes aviat de la que em marcava el bitllet. Despres d'un cigarret, vaig poder regatejar (la meva primera posada en escena) 450 rupies, per tant, per 400 rupies em va portar el taxista cap a Paharganj, al Main Bazzar.
Allotjat al "Yes, Sir" vaig comensar a patir la sofocant calor que esta caient a la ciutat. Una dutxa i ventilador... Quan em vaig cansar de suar va caure la segona dutxa i relaxat al llit em vaig adormir.
Ahir no em podia creure la calorada que fot i la quantitat d'aigua que estic bebent continuament. Diuen, els entesos, que debem estar per sobre el 45 graus, per mi, una veritable bestiesa de calor. Em vaig passar tot el dia del carrer, a la botiga d'aigues i a la dutxa. I tornem a comensar. Ja avui m'he posat en marxa a buscar un bitllet de tren que em portara dema a les 19.00h direccio a Amritsar, a veure si fa fresca! Despres d'una dutxa he anat a fer un tomb amb ciclorickshaw per Old Delhi. Es curios perque si que hi ha diferencia entre New i Old Delhi, si New esta bastant deteriorada, Old ja es brutal com a matxacat el temps en aquell barri... 
Potser no estic massa inspirat, per escriure, suposo que encara asimilo el fet d'estar a uns 8.000 km de casa i per tant de temps... Pero creia convenient escriure una miqueta no fos cas que perdes adeptes, jejeje!
Prometo que la proxima entrada sigui mes enriquidora. 
Namaste

PD: no puc posar accents ni c trencades...

5 comentarios:

  1. collons Peri! sí sí, ho he mirat http://freemeteo.com/default.asp?pid=23&gid=1261481&la=24, fot el camp cap a les muntanyes! aquí tens la meteo d'amristar http://freemeteo.com/default.asp?pid=15&gid=1278710&la=24. No et passis regatejant al Panjab que van tots amb el punyal a la faixa! si allà hi continua fotent tanta calda ves-te'n al Ladakh, és a la vora, veus un Tibet en miniatura i crec que la època és immillorable per visitar-lo. Una abraçada i endavant!

    ignasi

    ResponderEliminar
  2. Ja se sap que després de la ressaca , les aclimatacions són molt dures.
    Quina calorada!!!!

    Vinga,vinga que tot just comences!!

    Records!

    Ramon Bitrià

    ResponderEliminar
  3. A Amristar no et perdis la baralla de pollastres entre indis i paquistanis. Namasté.

    Pep

    ResponderEliminar
  4. Peri!!!! cap a la muntanya cagant llets!!!!!!!!!!!!! o a la platgeta...
    Vinga tu ves escrivint el que surti, que de fet es el que volem llegir (crec que parlo per tots) i no una novela!!! hahahaha.

    Vinga torna a agafar l'art del regateig i esperes i a disfrutar de 10 meseos.

    Oriol Mireia i Júlia

    ResponderEliminar
  5. Bones Peri! Aquest matí m'he pres la versió de la lassi que sovint em foto per esmorzar i, ràpidament, he pensat en tu! Espero que el rigor del pressupost que t'has imposat no t'impedeixi gaudir d'aquestes delicioses especialitats hindús!
    Per cert, jalar als menjadors populars del Golden temple deu ser tota una experiència! Els sijs segur que t'acullen amigablement! Però al tanto amb les aglomeracions, ... ho dic per la calor humana!
    Ja explicaràs!

    Namaste!

    Jesús

    ResponderEliminar