18.1.12

MundiTravels... PUERTO IGUAZÚ


Fantàstica la visita, de nou, a Puerto Iguazú i les seves catarates per la part Argentina... Molt content de l'adaptabilitat que m'he trobat, tant a la ciutat, com dins del Parc Nacional Catarates d'Iguazú. Rampres que accedeixen a tot un seguit de salts d'aigua i de vistes maravelloses... Com a cirereta del pastís La Garganta del Diablo! Tot degudament senyalitzat i maravellós... Encara estic sense paraules!!!
M'he dirigit a la terminal de busus, després d'esmorzar, que la tinc al costadet de casa, i... Per aquells capricis que té la vida, ha volgut que em trobés amb... Quina sorpresa!! M'he trobat a uns joves amics bretons que ens vam coneixer, escalar i passar uns dies junts, a Córdoba!!! M'ha encantat passar el dia amb ells. Gaudir d'aquets, no tant petits, detalls que ens regala la natura... Estar a les Catarates, és gaudir d'un dia esplèndid en mig de la selva. Les papellones, curioses, se't posen en alguna part del cos. M'he imaginat que t'ensumen, que és pregunten: qui és aquest paiu?...
L'aigua corre tranquila i de sobte... Cau!
Verd. Verd i més verd. Milions de tonalitats de verd i marró envolten aquest maravellós entorn natural... El sol cremava i les ombres eren escasses...
Mentre caminava, mentre obserbava, mentre m'he topat amb mi mateix, he recordat amb il·lusió, el meu primer viatge fora d'Europa... Va ser amb el meu estimat Raül... Vam fer una ruta per Xile, des de Santiago fins a Punta Arenas... Després, he recordat el meu primer viatge en solitari cap a la Índia... Aquell místic país que em té el cor robat, i que espero i desitjo i prego, que d'aquí 2 mesos i pugui tornar anar... MundiTravels vol obrir ruta a Nepal! Viatjo, per tant, existeixo!!! Viatjar em dona vida, em carrega les piles, m'omple d'allò que necessito. Viatjar i conèixer, conèixer i viatjar!!!




2 comentarios:

  1. Gràcies per voler compartir amb nosaltres part de la teva història.
    Tot un luxe llegir i veure les fotos que penjes.
    Després Nepal? genial!! a mi també em te el cor robat. Hi tornaré segur, quan? quan toqui.
    Bon viatge Peri.
    Anna U.

    ResponderEliminar
  2. Molt bonic però pel meu gust massa aigua i soroll.
    Un petó des de la madre patria.
    Pelle

    ResponderEliminar