17.10.11

MENDOZA?

Dono per acabada la meva ruta per Bariloche. Anem cap a un nou destí: Mendoza? Suposo que aniré a Mendoza, però com que els meus plans canvien en un obrir i tancar d'ulls, prefereixo posar-ho amb interrogant. Tampoc sé què o qui em puc trobar de camí a la terminal de bus que em faci canviar d'opinió! M'encanta aquesta sensació. La sensació de llibertat de poder canviar de pla quan ho cregui convenient... Cap a les 12 aniré a la terminal de bus a veure si hi ha bitllet per anar-hi. De moment, per internet, he comprobat que queden unes 19 places.

Ara sí. Ara toca el·laborar una bona ruta de "Bodegas Mendozinas". Malbec, syrah, tempranillo, ... Una varietat increible de bons vins. Res a envejar als vins de la meva terra.

I qui sap! Potser m'animo i escalo l'Aconcagua amb en Karonte, un vell amic cordobés que treballa allí, al cim més alt de Sud amèrica! O potser em conformo en anar a explorar la Plaza de Mulas, el camp base. O potser no acabo fent res de res!

Petons

Peri




2 comentarios:

  1. Karonte? Si et diu d'anar a fer un passeig en barca NEGA-T'HI ABSOLUTAMENT.

    Records
    Pelle

    ResponderEliminar
  2. Aconcagua? Amunt!!!!
    Pep Q.

    ResponderEliminar