7.9.11

TOT A PUNT!

Com sempre, i com a part d'un bon viatge, ja m'he topat amb aquell magnific moment del... - Em deixo alguna cosa? Vols dir que això ho hauria de pendre? M'encanta aquesta sensació del que jo anomeno "nervis de la nit de reis". Aquell va i ve pel pis sense saber que anaves a buscar. Aquella sensació de... Ups! no recordo que us anava a explicar. Se m'ha oblit ara mateix. Suposo que a més d'un això li sona d'alguna cosa aquestes situacions. Avui m'he acomiadat de molts amics que no veure en un llarg temps, potser aquesta es la part obscura del viatge: ni amics, ni familia (sobretot familia), ni coneguts... Jo i la meva història. Res més. Però sempre hi ha l'altre part més lluminosa que son les vivences, i les experiències, i les ganes d'aprendre i de viure un somni, i conèixer gent d'arreu del món.

Il·lusionat, negitós i ple d'energia. Amb ganes d'aterrar a Buenos Aires. Amb ganes d'olorar un bon Tango, observar un asado, escoltar un got de vi i degustar l'amabilitat dels argentins!

Wendy ja està preparada. Jo... des de fa molts dies!






Pròxima parada... BUENOS AIRES!

Un petó

Peri

1 comentario: