16.9.11

PUERTO MADRYN: Diari Mundi Travels.

Primer dia de recerca. Vaig visitar 2 dels 4 hotels que tinc a la llista. El primer, un hotel de 4 estrelles, disposa de 2 habitacions amb una inmillorable adaptabilitat. Un hotel amb Spa en mig de Madryn i a primera linia de mar. Però dues habitacions son poques per la mahnitud que espero que pugui arribar a tenir aquest projecte. Per tant, visito un altre. Aquest de 3 estrelles però a primera vista no és veu la diferència. Les habitacions espectaculars... però només un lavabo adaptat i... no! Se'm va ocorre medir la porta: 63 cm. Això no serveix per res! Però la part bona és la següent. L'encarregada de l'hotel va demanar-me quines millores haurien de fer, doncs diuen que sempre demanen opinions per fer un hotel millor. Em va prometre fotos de les millores! SI, jo també vaig fer aquesta cara, però quan vaig sortir d'allí. Em vaig quedar satisfet perquè crec que això comença agafar forma. Encara no vull tirar coets, però tot pinta que estan sortin lleis per fer una adaptabilitat general a l'Argentina. Poc a poc i paciència. Molta paciència.

A la nit... Asado populat amb la gent del Hostel. Increible. Boníssim. El meu primer asado amb un bon vinet. Un bon malbec. I com que era l'aniversari del Gastón, el noi que porta el bar del hostel i també el que s'encarrega dels sopars, va treure unes ampolles de "champagne", aquestes si eren Santa Julia (em vaig enamorar d'aquesta bodega en la meva darrera estada a l'Argentina). No em va acabar d'agradar, aquest "champagne", però per gustos elscolors, diuen!

En una estona, i si el Gastón es lleva, anirem a escalar una estona al boulder del Hostel. Què més vull? Tinc rocòdrom, un pati tranquil, el mar, ... I també em tinc a mi!

A la tarda més hotels i visitaré una agència de tours a veure com ho podem quadrar tot.

Petons

2 comentarios:

  1. Querido Peri,
    Sigues rulando (pateando, trabajando, comiendo). Puerto Madryn, dicen, un lugar extraordinario para contemplar la naturaleza: ballenas, focas, pingüinos, leones marinos… Fascinante paraje, a un paso de donde vivimos (sea donde sea).
    Por lo que escribes, da la sensación como si nada, o tal vez nada y un poco más, estuviese adaptado en los hoteles de Madryn. Quizá otras gentes pensaron que seria posible viajar sobre ruedas, pero que no merecía la pena ni siquiera intentarlo. Tu arriesgas, el intento lo merece.
    Rezar para que tengas suerte? qué decir, no creo nada, o tal vez menos que nada, en dioses y similares, pero si creo en la gente con sueños de asado y risas. Suerte!
    Una abrazo!
    Jóse M.
    p.d. fotos, cuelga fotos, please!

    ResponderEliminar
  2. Doncs sí, tot plegat te bona pinta,jejej
    Començes bé, continuarà genial, ja ho veuràs.
    Hi estic d'acord, penja fotos!!!!!
    Una abraçada.
    Anna U

    ResponderEliminar