14.6.12

Pokhara & Instantànies

Ultimament no escric gaire, aixo es degut a la nova modelitta que he descobert i que no havia fet. Consisteix en escriur en una llibreta. Justament ahir vaig estar llegint tot el que porto escrit des de molt abans de comprar el bitllet per venir cap aqui. La veritat que hi ha coses que no es poden explicar publicament, ja em perdonareu. Porto 5 dies en aquesta ciutat i no he parat quiet! Pero en algun momentet de relax, he recordat amb alegria els meus dies a Varanasi, sobretot el rally pels carrerons amb la moto del Krishna. Si, de la seva botiga fins la meva Guest House. Amb paradeta inclosa per pendre un lassi ben fresquet. Els dies passen depresa, pero quan miro el calendari veig que no porto ni 20 dies (tan sols 17). De Pokhara ja em queda nomes acabar una interessant conversa que he  tingut aquest mati amb un venedor ambulant d'artesania. Aquest venedor, d'uns seixanta i pocs, es tibeta. Em parlat del budisme, de la masacre del xinesos sobre els tibetans l'any 1959, en el qual van assessinar prop d'un milio de persones entre monjos i poblacio. M'ha parlat del Dalai Lama.Tot aixo ha sigut quan he creuat el llac per tornar a Lake Side despres de pujar a La Pagoda de la Pau Mundial, ubicada damunt d'un turo amb unes vistes increibles. Lo de les vistes m'ho suposo perque ara el temps esta que arriba el monzo i tot esta mes tapadot.
Molt interessant l'arquitectura newar que hi ha en aquesta ciutat. Encara s'aguanten... Us deixo algunes fotos, que parlen millor...









   


No hay comentarios:

Publicar un comentario